Přeji šťastné prožití Vánoc :-)

24.12.2015 09:22

                Vážení čtenáři, rád bych Vám všem popřál klidné prožití svátků Vánoc, které jak doufám, užijete s rodinami a blízkými, které máte rádi. Přeji Vám především pevné zdraví, pohodu a snad i nějaké dárečky pod stromečkem. Tento blog jsem založil především z toho důvodu, že bych byl velice rád v těsnějším kontaktu se svými čtenáři, kteří si přečetli mou e-knihu Nataša. Moc děkuji všem, kteří ke knize napsali i své názory – i ty méně příznivé, protože každá kritika může být přínosná a zpětnou vazbu považuji za neoddělitelnou část své práce. Za každého čtenáře, který se na můj blog pravidelně vrací (jejich „stavy“ jsou početnější) jsem neskutečně rád a věřím, že současnou periodu (minimálně jeden zveřejněný článek týdně) se mi bude nadále dařit udržovat tak, aby Váš zájem neopadl a to ani obsahem, kterým Vás „zasypávám.“ Píšu o tom, co mne zajímá, co se mi honí hlavou, a je mi jasné, že můj zájem neobsáhne zájmy Vás všech. O to větší „děkuji“ těm, kteří se zde vracejí i tak.

                Do Vánoc tedy přeji spousty radostných chvil za šustění balících papírů, tónů koled a obrazů pohádek. I když hodně dětí letos nepochybně dostane pod stromeček tablety, mobily a počítače, které vyvolají úsměv v jejich radostných tvářích, někteří víme, že to nejcennější z Vánoc není pod stromečkem, ale okolo něj – rodina, přátelé, všichni blízcí. Bez nich stromek s baňkami nemá význam a já Vám přeji, těchto radostných momentů co nejvíce, to nejen v období Ježíška…

 

Váš Matýsek : )